Himmelfärdscupen - hela Sveriges skyddsfest!

21-23 maj 2020
För fjärde året i rad anordnar Enköpings Brukshundklubb Himmelfärdscupen under
Kristi himmelfärdshelgenHimmelfärdscupen är en unik och fartfylld tävlingshelg där Sveriges tre skyddsgrenar IGP/IPO, svenskskydd och mondioring samlas och bjuder in till en riktig folkfest – hela Sveriges skyddsfest!

Detta är ett perfekt tillfälle att inspireras, knyta nya kontakter och träffa andra som brinner för samma sak: hundträning och hundtävling. Till Himmelfärdscupen kommer tävlande och besökare från hela Sverige, men även från andra länder i Europa.

Sponsring
Vill ert företag  vara med att göra Himmelfärdscupen 2020 till en oförglömlig helg för alla som kommer till Enköping och Enköpings Brukshundklubb?

Vi erbjuder flera olika alternativ med förhoppning att ni hittar något som passar just er. Kontakta oss för mer info!
sponsringhc@enkopingsbk.se