Logotyp_Brukshundklubben_Enköping_RGB

Villkor för kursanmälan

ANMÄLAN ÄR BINDANDE!
När du godkänt försäljningsvillkoren (villkoren för kursanmälan) är anmälan bindande. Det innebär att du är skyldig att betala kursavgiften och att pengarna endast återbetalas om du eller hunden blir långvarigt sjuk. Sjukintyg eller veterinärintyg ska då visas upp.

Hantering av personuppgifter:
Genom att godkänna försäljningsvillkoren ger du ditt samtycka till att Enköpings Brukshundklubb samlar in informationen som jag lämnar här. Läs mer om vår hantering av personuppgifter HÄR.

Medlemskap & försäkring:
För att gå kurs hos oss krävs medlemskap i EBK eller annan SBK-klubb.
Medlemskap tecknas HÄR.

Din hund ska vara försäkrad.

Vaccination:
Hunden ska vara vaccinerad mot valpsjuka, parvovirusinfektion och parainfluensa (för hund över ett år får vaccinationen inte vara äldre än fyra år). Vaccinationsintyg uppvisas vid första kurstillfället.

Bilder i sociala medier:
Enköpings Brukshundklubb använder sig av sociala medier (instagram, facebook och hemsida) och det är därför viktigt att vi får veta om det är okej att du och din hund kanske visas på bild. Skulle du och din hund INTE vilja synas på bild, meddela instruktören inför kursstart!

Inställd kurs:
Enköpings Brukshundklubb förbehåller sig rätten att ställa in kurser vid för få anmälningar.

Mer information skickas ut via e-post inför kursstart.

Vid frågor eller funderingar hör av dig till:
utbildningebk@gmail.com