Bli medlem

Funderar du på att bli medlem hos Enköpings Brukshundklubb? Vad roligt! Fördelarna med att vara medlem i en brukshundklubb är många, du får bl.a ta del av följande förmåner:

• Ett stort kursutbud med ambition att erbjuda kurser inom de flesta hundgrenar varje termin. Du som medlem får dessutom förtur till våra kurser med externa instruktörer.
  • Tillgång att träna på klubbens planer och marker.
  • Onsdagslydnaden: träna på skott, budföring, kommendering eller bara fika och snacka hund.
  • Möjlighet att delta på temakvällar.
  • En stor gemenskap där alla har samma intresse: hund!
  • Utbildningsmöjligheter via SBK, exempelvis instruktör eller tävlingsledare.
  • Möjlighet att tävla för EBK samt delta på träningstävlingar och andra inofficiella tävlingar.
Hur blir jag medlem?
Du tecknar ditt medlemskap via Brukshundklubbens nya medlemssystem som du hittar HÄR.

TECKNA MEDLEMSKAP HÄR!

Avgifter 2024

Helbetalande – 600 kr
Denna medlemsform innehåller både den centrala och den lokala avgiften. Som helbetalande blir du alltså medlem i både Svenska Brukshundklubben och Enköpings Brukshundklubb (s.k. rullande medlemskap).

Delbetalande  Lokalklubb – 200 kr
Om man redan är medlem i SBK genom annan klubb kan man vara delbetalande i Enköpings Brukshundklubb. VIKTIGT: Detta medlemskap måste anslutas till ett helbetalande medlemskap i någon av SBK:s rasklubbar/lokalklubbar, ange medlemsnummer!

Familjemedlem – 200 kr
Familjemedlem kan du bli om någon i din familj redan är ordinarie medlem. Detta medlemskap måste anslutas till ett helbetalande medlemskap inom samma hushåll, ange medlemsnummer på den helbetalande medlemmen.