Onsdagsträffen

Onsdagsträffen inträffar första onsdagen varje månad är en naturlig träffpunkt för ALLA medlemmar i Enköpings Brukshundklubb.

Träffen är ett perfekt tillfälle att ta sig till klubben för att fika, passivitetsträna och snacka hund, men är också för att få hjälp med kommendering av ett moment eller bara träna bland andra ekipage.

Vid varje tillfälle finns en eller flera klubbvärdar på plats för att till exempel svara på frågor, styra upp gemensam platsliggning, hjälpa till med budföring och kommendering. Klubbvärden har på sig en orange reflexväst och är lätt att se och känna igen! Var inte rädd att rycka tag i klubbvärden om du är ny medlem, funderar över något eller vill ha hjälp med något särskilt.

Onsdagsträffen är helt SKOTTFRI.